redovisning.

Igår hade vi den sista redovisningen på detta läsår. Vi har haft tema-arbete och jobbat med Astrid Lindgren. Vi valde ut några figurer (Pippi, Karlsson, Emil och Ida, Pippis pappa samt Madicken och Lisabeth). Sedan åkte vi båt till de olikas figurerna. Katthult, Junibacken, taket och Villavillekulla. Jag var (förstås som alla säger) Pippi! Tjoho! Det kommer bild senare.

Det kom en barngrupp med 12 femåringar från Torsås och var med på våra spektakel och det blev jättebra alltihop! Kändes toppen! Och det är tokigt roligt att vara Pippi :) Vår handledare var jättenöjd också! Lite av sakerna skulle jag/vi gärna ändrat på om vi skulle gjort om det, men nu har vi lärt oss något i alla fall.

Men i och med den här redovisningen slutade, i princip, terminen. Nästa torsdag så har vi avslutning och utvärdering, men tills dess är jag tokigt ledig. Jag fick inte jobb, det kändes lite surt. Men men. Det är ju inte helt fel att bara vara ledig heller :) Men jag har en del ärenden att ordna med, fast nu idag har jag gjort så mycket jag kan så länge.


Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrutt! Just det. I ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0