nu så.

Nu har jag lämnat in cykeln. Det kommer ta typ 1½ vecka... Min lilla blå ska sova borta i e n  o c h  e n  h a l v  v e c k a ! ! ! Det är myyycket. Jag får ta fram gamla blå så länge tror jag. Kan nog inte leva utan cykel så länge. Nu hoppas jag på att allt går på garantin. En eker var av, baklyset trasigt (det är glapp) + att cykeldoktorn upptäckte att höljet till munstycket där man fluffar i luft var väck. Ja, jag glömde vad det heter. Ventil kanske.

Sen så har jag ordnat ångestgrejen. Det gick finfint. Så nu kanske jag kan tala om vad det var :) Egentligen kan jag nog inte kalla det ångest, nervositet kanske. Jag var och sa hej på mitt sommarjobb och fick schema och sådär. Så det känns fint. Jag kommer vara duktigt nervös på fredag inför lördag då jag ska jobba första dagen. Men jag sa att jag nog kommer och hälsar på imorgon eller onsdag för att kolla läget ytterligare och kanske lära mig kassan och sådär. Jag har än så länge bara träffat butikschefen, ägaren var inte där idag heller. Men det var skönt att få schemat. Eftersom jag visste att det inte var så mycket timmar så blev jag glatt överraskad av det faktiskt. Jag jobbar 14-16 för det mesta, jag trodde jag skulle jobba typ 11-13 eller så. Men jag tyckte 14-16 var bättre, eftersom det är timmar på dagen man typ aldrig gör något om man är ledig eller så. Och så jobbar jag olika tider varannan vecka och det passade sååå bra in med hur jag jobbar då jag hade tänkt åka hem till klassåterträffen! YES.

Nu ska jag ta ett sådant där piller som ska mätta magen. Sen ska jag äta lunch om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0