vår..?

Jag tror jag har fått vårkänslor. Är sådär nyförälskad i min söt. Känns väldigt trevligt.

Dessutom visade de bilder på snödroppar som ploppat upp i marken, i tidningen idag, flyttfåglarna börjar komma hem igen här nere i Sverige. OCH, vet ni? Vad jag såg imorse som är ett säkert vårtecken!? DE SOPADE BORT GRUSET FRÅN GATORNA! Gaaah. Är det inte vår då?

Dessutom så är det inte ett moln så långt ögat ser idag, i alla fall här i Kalmar. Det känns väldigt trevligt :) Och jag har keps istället för mössa - vår?

Snälla säg mig, lova mig att den sista snön har fallit nu! Att det faktiskt blir 10+ i helgen. Att gruset som sopades upp idag inte ska slängas ut något mer. Att de där knopparna jag såg i helgen brister snart och att det är krokusar. Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0