trött i ögat.

Känner mig helt plötsligt väldigt trött. Usch. Kroppen känner nog att jag inte är frisk, fast jag låtsas vara det. Lite skola idag, sedan fixa redovisning med Elin och Jonas. Sedan till Maxi med söt och handla lite mat.

Föresten så har jag hela tentaresultatet nu:
Musik 6/6 VG
Drama 9/10 VG
Bild 8/10 VG
Rörelse 8/11 G

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Mycket glad Elin. Mycket.

Föresten så är jag mycket förvånad över att en lärare på lärarutbildningen verkar sakna kompetens inom pedagogik och dessutom saknar ödmjukhet och inte kan lägga fram saker konstruktivt. G A H ! Rövtant.

Soffan? Jaaa.

Kommentarer
Postat av: kristin

Vad duktig elin är!!!!!!!!!!!

2007-03-16 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0