snooor.

Igårkväll tänkte jag "vad skönt att slippa att vara täppt i näsan och det rinner och är äckligt". Typ 30 minuter senare blev jag rinnig näsan. B a j s. Sen har det fortsatt under natten, tills jag hittade nässprayen i mörkret.

Och det är sånt där jätteäckligt snor. Jättegult och tjockt. Huu.

Anders såg igår reklam för en ny nässpray och jag köpte det sista exemplaret på Apoteket idag. Den stoppar rinnet och tar bort nästäppan. Tack, säger jag. Den funkar fint, men jag vill ta två duschar i varje näsborre och det stod att man inte skulle det. Men jag ska nog göra det nästa gång, för då försvinner nog ALLT, det är lite snoräckel kvar i näsan nu.

Om 20 minuter kommer Krajstin. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0