sniiii.

Så låter det i min näsa. Ungefär.

Varit i skolan 08:30 till 15.00 idag. Mötte olika konsulenter från olika kulturinstitution (konst, musik osv). Det var riktigt skojigt faktiskt, mer eller mindre dock. Vi fick slöjda med hemslöjdskonsulenterna och efter lite mickel så fick jag göra min fiiiiiiiiiina fågel :) Kommer bild på den sen! Vi täljde fram den och jag börjde blöda två gånger för jag var lite oförsiktig med kniven, hoppla. Men den blidde ganska fin, det tyckte Anders med.

Jag stör mig dock lite på att det jag sa i "utvärderingen" inte togs emot direkt. Men haaaaallå, det var ju utvärdering! Det var så jag tyckte!? Varför tror ni typ halva klassen inte var där? Röv ibland. Stor röv.

Och så har jag glömt köpa ett häfte som jag ska ha läst till på måndag kl 9. GRATTIS. Och de hade stängt kl 14.30. Bajskorv.

Och så har jag ont i ryggen och så har jag ont i magen. Och så är täppt i näsan och borde gå diiiit.

Jag ringer nog mamma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0