namn.

Idag har vi grejat gestaltningen till ljudet. Alltså, jag kanske ska berätta vad det är för något jag håller på med denna vecka.

Vi fick en uppgift förra i veckan, och en ny grupp att arbeta med. Uppgiften är sådan att vi fick två "ledord" (jag nämner de inte, med risk för att någon klasskompis läser bloggen :)). Sedan skulle vi spela in ca 5 minuter ljud så symboliserade dessa ljud på något vis, sedan ska vi göra en gestaltning till ljudet. Jaaa. Vi blev klara med ljuddet igår, vi har alltså spelat in och klippt ihop. Idag tog vi tag i gestaltningen. Det gick fint, vi var klara efter fyra timmar. Tjoho! Så på fredag ska alla nio grupperna visa upp, ska bli riktigt skoj. Uppgiften har varit skooooj! Wie!

MEN! Jag har idag funderat lite, för vi har inget namn på våran produktion. Och jag kan inte riktigt bestämma mig. Hm. Ska se om jag klurar ut något skojigt tills på fredag.

Men eftersom vi varit så duktiga och effektiva så ÄR VI LEDIGA IMORGON! Tjoho! Men jag har massa att göra för att kunna vara leeeedig i helgen. Jajamensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0