lördag.

God morgon!

Idag är det lördag och lördagens inleddes på bästa sätt - massa mys med min älskling i sängen. Sedan frukost med samme man, och den smakade fint. Björnbärsmarmelad är väldans gott. Dock väldigt lite GI, men lördagar är slarvdag! :)

Nu ska jag vi springa på stan och köpa grattiskort (ska på kombinerad inflyttningsfest/födelsedagsfest ikväll), gå på systemet och köpa något gott vin till ikväll. Och en triiiiisslott. För vi ka vinna 25 000 i månaden i 25 år. Då ska jag personligen ringa till högsta chefen på CSN och prutta i telefonen. Haha.

Dags att ta på sig skorna.

(föresten så älskar jag anders, och jag ska se till att han skaffar en blogg :))

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej vannen!
Tankte bara skriva att jag har hittat hit. Ser fram emot att lasa dina inlagg. Kramar i massor!

2007-03-03 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0