jobbilijobb.

Jag steg upp 04:45 imorse, började kl 06:00. Det gick toppenbra att gå upp, kände mig tom utvilad! Tokigt. Var rädd att jag inte skulle må så bra, men det kändes helt okej. Cykelfärden var dock en pina, hade jobbigt som tusan med att andas, men jag kom fram levande. Jobbade på till kl 14:00, cyklade till skolan och gick igenom en redovisning inför imorgon. Det gick på typ 3 minuter. Haha.

Cyklade sedan hem, pratade en massa med gos, duschade och sådär. Sedan gick vi lite på stan. Jag lämnade tillbaks en tröja jag köpt på Gina Tricot och så handlade vi lite mjölk och så. Det var någon som la ner ett paket Cookies i korgen. OJDÅ!

Jag dreglade lite över de olivgröna Conversen, sedan blev vi fast på en bänk utanför Eurosko. Vi pratade om ditten och datten var lite kära. Jag hade bestämt mig för att äta potatismos, köttbullar och gräddsås till middag och Anders kunde inte motstå det i sin ivriga hunger. Så nu står potatisen på spisen och köttbullarna tinas i mikrovågsugnen.

Det är så att magen börja kurra lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0