haha.

Om man läser mina två senaste inlägg så skrattar man nog lite. Det gör jag i alla fall, haha. Jag vet inte riktigt vad jag menade med tönt-inlägget, men visserligen stämmer det. En gång tönt, alltid tönt :D

Nu har helvetes-veckan kommit i skolan. Typ examination varje dag, huu. Imorgon så ska vi leda gruppen i kompspel. Jag, Elin och Jonas är i grupp och vi har valt En kulen natt. Jag måste lära mig räkna in. Haha, jaja. Det går säkert bra :) På onsdag är det seminarium och på torsdag... Nej då är det ju faktiskt inte något. Och på fredag har vi gitarrexamination. Jag ska spela Tänk om jag hade en liten apa eller Elefant-sången. Måste välja snart så att jag kan öva också. Heja Elin!

Fast idag har jag pluggat mer än vad jag hade tänkt att göra. Wiiie. Fick lite dötid så då var jag effektiv, braaa.

Nu ska jag se på söta kattungar i fyrans Hitta hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0