fredag nionde mars tvåtusensju.

Det har varit en mycket lång dag, den har även varit väldigt innehållsrik och varit både bra och dålig.

När jag vaknade imorse insåg jag att det inte var "en-dags-sjuka" jag hade igår. Jag kände mig inget vidare, men jag studsade upp som om ingenting hänt, slängde i mig en Ibumetin och fixade te med honung (uäck). Åt en tredjedel av min vanliga frukost (jag hade kräkts om jag ätit mer), klädde mig och cyklade till skolan. Väl i skolan svettades jag, "en del".

Vi hade vår redovisning idag och vi var första gruppen ut, eftersom en annan i vår grupp varit sjuk så vi var tvungna att få tid att gå igenom gestaltningen med henne + att hon kunde gå hem om hon mådde dåligt, efter vår redovisning. Jag körde genom det tre, fyra gånger. Jag hade inte testat att göra allt som jag skulle göra, så vi skulle kolla om det funkade - och det gjorde det! Vi lade till lite, bl a att jag skulle snurra. Jag snurrade. Jag blev yr. Jag svettades ÄNNU mer. Jag mådde verkligen piss. VARFÖR mådde jag som sämst när vi hade vårat uppspel? Det irriterar mig. Men vet ni? Det gick fiiiiiiiiiiint som tusan! Jättebra! Jag glömde visserligen en sak, men det blev ganska komiskt. Vi fick härlig respons och jag har nu visat mina superläckra lår för min klass + lärare. Hurra. Meeen - allt för konsten! :)

Sedan återstod åtta stycken redovisningar. Vissa tyckte jag var rent utav dåliga, andra bra och någon jättebra. Och jag måste säga att våran och en till var outstanding. :) Fast våran skulle inte varit så bra för någon som inte gick i vår klass.

Kom hem vid 16:00, pratade lite med goset mitt. Såg på TV och slumrade lite i soffan. När jag vaknade stod min älskling och lagade mat, och han sa att jag inte behövde hjälpa till. TACK! Han gjorde pastasås med gorgonzola och oxfilé. Slurrrp.

Imorgon ska jag städa lite. Sen är det massa skoj från ca 16:30. Wiiie!



Slemhals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0