fixa.

Nu har jag gjort det jag som jag skrev att jag skulle göra i förra inlägget, sen så har jag tittat på söta kattungar på internet (vill ha!), tittat på friidrott, råkat somna, busat på Anders, haft slagsmål med Anders och ätit. Jag vet inte, men det var väl lunch eller så. Vi ska få mat ikväll, men vi hade inte ätit något sen frukost, så vi åt.

Och nu är det väl dags att hoppa in i duschen och sedan fixa i ordning sig. Jag har ett problem -  VAD FASIKEN SKA JAG HA PÅ MIG!? Jag är helt nollad. Det är inte så att jag har lite kläder, jag tror jag har rätt mycket kläder. Men alla är så fruktansvärt tråkiga idag. Funderar på svart skjorta, men då blri jag helt jäkla svart, jag ska ju inte på begravning. Visserligen kan man väl vara helt svartklädd ändå, men jag vill inte vara så tråkig idag.

Kunde jag inte haft någon skiiiitsnygg top, eller blus eller något. Jag har iofs en helt nyköpt blus som jag inte invigt än, men den är verkligen för somrig, så det gåååår inte.

Herregud Elin. Jävla tönt. Skicka alla kläder till Afrika istället, där gör de nytta istället för att ligga i din garderob och göra dig irriterad.

Äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0