eländig.

Idag känner jag mig hemskt eländig. Uscha mig. Slutade kl 11.30, men jag gick vid 10:45, för jag tog ingen rast. Det hade varit så underbart att bara få slappa och ägna sig åt vad man ville efter det. Men jag ska jobba, börjar om en timme, klockan 14:00. Jag får tänka "pengar". Men nu när jag går så mycket i skolan och måste jobba de få dagar jag inte har något på eftermiddagen, så känns det lite jobbigt ibland. Att inte få slappna av, liksom.

Men, jag kan och ska göra det i helgen och imorgon eftermiddag. Slutar klockan 12 imorgon. Då ska jag fixa lite på stan och sådär, sedan ska jag slappa lite hemma och sedan ska jag till Kristin för förfest, sen är det sittning, sen mellanfest sen kåren. Waaao! Skojskoj!

Föresten så lämnade jag en sommarjobbsansökan idag. På Tokige Ture, ojoj. Hoppas jag får det, HOPPAS. VILL VILL VILL! Inte fel att ha typ 75 meter till jobbet heller ;)

Nähä. Ska väl fixa matlåda och sådär så jag kan bege mig om ca 30 minuter.

Och jag är toktrött. :( Igår natt sov jag ca 10 timmar - skönt. Trodde jag skulle vara utvilad ett tag då liksom. Men inatt har jag sovit jätteoroligt, drömt en massa konstigt och vaknat hit och dit och uuuuuuuuusch. Men. Om 10 timmar är jag hemma igen, och då har jag tjänat 800 kronor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0