äckligt.

Precis som igår och dagen före det smakar det jäääätteäckligt i min mun när jag vaknar. Usch. Dessutom verkar jag ha blivit immun mot nässprayen. Och jag förstår inte hur jag kan sova så mycket.
Sov 2½ timme igår eftermiddag, somnar ändå i soffan vid 21:30 och sover till ca 8.00 och somnar ändå om typ en timme i sängen. Faaan, jag vill inte det. Och jag ville verkligen se Masjävlar, men neeej, jag somnade. Jag minns inte ens att jag slöt ögonen, jag bara somnade.

Funderar på om det är var det smakar i munnen. Då måste jag ha typ var i halsen. Uäck. Varför får jag var i halsen i så fall? Halsfluss? Jag vet inte hur det känns, aldrig haft. Lite ont i halsen, men inte alls mycket.

Jag vill också vara frisk.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0