YEAH!

Känner mig fortfarande sådär nöjd som jag gjorde igår :) Jag har skickat inbjudan till klassåterträffen och har hittills fått två svar och båda var "jag kommer"-svar! Waj! Sen så vet jag ju till 100 % att Maria kommer samt att jag vet till 90 % att två till kommer. Så nu är vi minst sex stycken i alla fall :)

Anders hjälpte mig med skoluppgiften igår. Det visade sig att det inte var så svårt i alla fall. Visst, jag var tvungen att fråga om några ord som jag absolut inte förstod. Men det slog mig imorse att jag nog är bättre på engelska än vad jag tror. Framförallt att förstå, prata är ett stort NEJ. Men att lyssna på och läsa så förstår jag typ alltid sammanhanget och oftast allt förutom enstaka ord. Om det är inte massa konstiga termer och skit. Nåja. Det kändes skönt att känna så :) Så nu har jag nääääästan gjort klart laboration 2! Ska bara ringa min bror senare och fråga en sak, som jag inte alls vet. Ska testa att söka på Google också, men njaaae.

OCH FÖRRESTEN! Jag fick VG på laboration 1. Haha, jag bara skrattade när jag såg det. Det kändes som jag hittade på det mesta jag skrev ju. Haha. Men det var ju trevligt, förstås. Blev jätteglad! Men det kändes lite lustigt att få VG när jag inte anstränger mig JÄTTEHÅRT (enligt mig) och engagerar mig betydligt mindre än vanligt. Jämfört med typ mna vanliga kurser - där jag anstränger mig jättemycket och engagerar mig så mycket jag kan men ändå "bara" får G. Jag är visserligen inte en VG-människa (inte efter gymnasiet) men änd¨å. Tokigt. På tal om betyg och sådant så kanske betygen för de två sista delkurserna har kommit, måste titta! Ikh.

Jaha. Vad ska jag hitta på nu då? En sak + laga lunch. Men sen vet jag inte. Kanske ska börja på laboration 3? Det lät som en ganska bra idé. Hm. Jaja, vi får se.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0