YEAH! Igen :)

Haha, vad sjukt. Eller nej. TUSAN VAD ROLIGT! Jag fick VG på min sista delkurs i våras. Wiiiie! Det märkliga är att vi har fått betyg på alla delkurserna men de har inte satt betyget på kursen. Hm? Jag har 15 poäng G och 5 poäng VG vilket innebär att jag bör få G i kursen eftersom man måste ha 75% VG för att få VG. Men jag vet att min lärare tillika kursansvarig pratade om att man kan få ett annat betyg för de sätter sig ner och tittar på varje litet betyg (i alla uppgifter) när de ska sätta kursbetyget. Om jag nu har fattat allt rätt. Om det nu är så, så finns det med andra ord en chans för mig att få VG i kursen vilket skulle göra mig överlycklig. MEN - som vanligt räknar jag typ med att bli underkänd för att få bli glatt överraskad istället för besviken.

Haha, trevlig dag idag :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Fasen vad dukitg du är elin!!! även om man inte satasar på det så är aldrig ett Vg fel..det stärker motivationen lite.. tyvker jag i alle fall.. nsart kommer jag.. ska bli nice som fasen... skönt att slippe lite folk här hemme... puss och gull vi hörs

2007-06-19 @ 20:06:32
Postat av: krisyin

fan vad duktig du är ju elin!! ett vg är ju alltid kul ju.. även om man inte satasr på det! längtar tills kalmarhelgen ska bli kul som attan... puss puss

2007-06-19 @ 20:12:42
Postat av: Elin Westerberg

Hihi. Ja, vi ska leka nästa vecka!

2007-06-19 @ 21:36:15
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0