waj waj.

Waj är ett mycket bra ord som jag kommit på. Waj betyder typ "wiiihi", "yeah", "tjoho" eller så.

Idag är en waj-dag. Jag känner mig bara duktig, jag vet inte riktigt varför. Och hur kommer jag inte då känns om jag blir klar med den dumma skoluppgiften sen?

Och så har det varit jättekul på jobbet idag, fast jag har ingen aning om varför. Och så ska jag få köpa kläder till mina kusinbarn, som jag ska skicka hem till päronen :) Jag tror jag redan vet vad det ska bli, hoppas bara att det finns kvar i rätt storlek!

Och så har jag ju tränat idag, vilket betyder att jag är nöjd med mig själv hela dagen!

Och sen så kom jag och mamma fram till en bra lösning på hur jag ska göra med matbiten på klassåterträffen. Så med andra ord kan jag skicka inbjudan idag! YEAH! Ska nog ta och fila lite till på inbjudan och sedan skicka den!

Wiiihi. Men mest waj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0