vad händer nu då?

Jaha. Så har jag gjort alla måsten som jag hade bestämt mig för idag. Eller ptja, jag har inga imorgon heller. Plugga måste jag minsann, men jag har ju inte boken förens tidigast torsdag så det blir lite svårt.

En av mina måsten var ett roligt måste. Jag skulle beställa biljetter hem till vi ska ha klassträff med min grundskoleklass. Dels är det roligt att komma hem till mitt paradis (mitt barndomshem. Och nej, jag är inte 94 år, men det är iaf mitt barndomshem...!) och så är det ju alltid mysigt att träffa päronen. Meeeen. Grejen är att hela kalaset, tur och retur Kalmar-Södertälje gick endast på 230 kronor! YEAH! Sånt känns fint. Det brukar gå på det dubbla typ. Tur-biljetten kostade mig 95 kronor, det kändes fint. Varför är det inte alltid så billigt?

Egentligen hade jag tänkt vänta att beställa och dubbelkolla med päronen. De är på Kreta den här veckan så då hade jag fått vänta till lördag men jag vågade itne utifall biljetterna skulle gå upp i pris.

Men nu är det beställt.

Och vad tusan ska jag hitta på nu? Jag tror det blir att sätta sig bekvämt och läsa booook. Ska känna efter om det är tillräckligt varmt ute, hoppas det!



TrååååååkElin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0