träningen.

Igår blev det av en slump ingen träning alls och sedan blev det massa slarv med chips och grejer. Med andra ord har jag haft min slarvdag och får inte slarva något i helgen.

Men nu till det viktigaste. Jag har fått ont i halsen. Jag svär hemska svordomar. Jag har nämligen lärt mig från säkra källor att man inte ska konditionsträna när man har ont i halsen. Så hej då morgonpromenad :( Dessutom så är det så att min kära sambo hade ont i halsen i måndags och igår var det halsont, snuva och feber. Och jag tar det därmed väldigt försiktigt med sådant som kan göra mig sjukare.


Förresten så var jag ju tvungen att ändra om mitt tänkta schema efter det hemska sommarschemat. Gah. Men - såhär ser det ut för den här veckan:

Måndag: Promenad, långa rundan.
Tisdag: Promenad, korta rundan. Promenad, halvlånga rundan.
Onsdag:
Torsdag: Promenad, långa rundan. Body pump.
Fredag: Promenad.
Lördag: Body pump (om ej torsdag), annars långa rundan.
Söndag: Spin/RPM.


Vvad det gäller torsdag så går jag en promenad senare om halsontet försvinner. Body pumpen får vi se, jag går hellre på den på lördag. Så det här schemat är alltså för om jag är kry och inte har något halsont.

Jag har verkligen lust att uttrycka hemska ord och säga sådant som min farfar sa, men näääej. Det får man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0