träning.

Jag har varit i valet och kvalet ifall jag ska skriva om det här på bloggen. Men jag har kommit fram till att om jag gör det så går det nog bättre. För jag vill skriva vad jag gjort här, dessutom så känns det lite pinsamt att inte klara av det när folk läser här.

Nu har jag börjat mitt "nya liv" alltför många gånger det här året. Därför har jag bestämt mig att faktiskt göra det på riktigt nu. När jag är mer fri och kan bestämma över min tid mycket mer. Dessutom har jag satt upp ett mål, nämligen att komma i ett par byxor som jag bara älskar. De ska ju helst sitta snyggt också.

Så. Jag ska gå promenad varje morgon, inga ursäkter. Okej, om det kommer en Per eller Gudrun. Sjukdom är också en orsak, men då ska jag vara sjuk. I mina morgonpromenader ingår även 3x10 armhävningar och 3x10 sit-ups när jag kommer hem. Jag hoppas på att öka antalet.

Jag ska gå till KFC minst två gånger i veckan, gärna mer förstås.
De dagar jag inte går till KFC så måste jag gå min långa runda på morgonen.
Jag får slarva högst en dag i veckan (här kan de finnas ursäkter, men de ska verkligen vara bra). På lördagar så "behöver jag inte" gå en promenad. Afro Power Dance-passet räcker. Söndagar får jag ta ledigt.

Jag tänkte redovisa för er varje söndag eller måndag hur kommande vecka ser ut på träningsfronten. Jag tänkte även skriva hur många centimeter och kilo jag gått ner, varje vecka. Idag blir det inga kilon eller centimetrar eftersom jag började idag.

Men träningsveckan ser ut såhär (alltså, detta MÅSTE jag göra. Sen får jag ju givetvis träna lite mer)

Måndag: Morgonpromenad, långa rundan.
Tisdag: Morgonpromenad, korta rundan. Spinning.
Onsdag: Morgonpromenad, långa rundan.
Torsdag: Morgonpromenad, långa rundan.
Fredag: Morgonpromenad, korta rundan. Body pump.
Lördag: Afro Power Dance.
Söndag: Ledig

Så snälla ni. HEJA PÅ MIG!

Kommentarer
Postat av: mini

jag tror på dig!! det är bara att jobba på!! Lucka till!!

2007-06-04 @ 18:29:02
Postat av: Sara

men då blev d ju inte promenader varje dag som du skrev i början..hmmm.. bra att kämpa på ändå..önskar ja med gjorde det!

2007-06-04 @ 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0