träning: vecka 24 börjar.

Ja. Ny vecka.

Från förra måndagen så ser det ut såhär på centimeter- och kilofronten.
Vikt: -3 hg
Överarm: 0 cm
Lår: -1 cm
Mage: -4 cm (jag vette katten om den siffran stämmer... Måttbandet...)

Det positiva är att det inte är plus någonstans. Men hade ju gärna sett lite högre siffror efter minustecknet.

Veckans schema planerade jag i mitten av förra veckan och det ser ut som följer:

Måndag: Promenad. Body pump.
Tisdag: Promenad.
Onsdag: Promenad. Afro Power Dance.
Torsdag: Promenad.
Fredag: Promenad eller spinning (spinningen är 6.30 på morgonen, så det blir antingen eller). Om ej spinning - RPM.
Lördag eller söndag: Promenad.

Jag skriver inte längre om det är lång promenad eller inte. Vanligtvis så går jag den långa om jag inte ska träna något mer på dagen. Men ni får se när jag sammanfattar veckan hur länge jag har gått.

Den här veckan får jag inte slarva så mycket som förra veckan. Varken med träningen eller vad jag stoppar i mig. Nu djeflar! PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0