mjukglass.

Nu har ilskheten gått över. Det gjorde den på jobbet. Man kan inte vara ilsk i en barnklädesbutik. Stackars barn i så fall...

Efter jobbet så cyklade jag och Anders till Calmare Outlet som öppnade idag. Besöket resulterade i en jacka till Anders, en kjol + ett linne + en klänning/lång tröja för mig. Tack söt. Fast du ska få pengar.

Sedan så cyklade vi hem. Sedan gick vi till Thai Silk och köpte mat. Mums. Lite slarv, men inte så mycket. Fast sen gick vi och köpte varsin mjukglass också. Det var slarvigt. Och jag åt en glass igårkväll med. FY ELIN! Men men. Jag får för mig att det inte lika farligt med glass. Dumma Elin. Men nu är det försent och det är sommar.

Men imorgon blir det spinning minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0