lektion nr. 1.

Nu har jag kört min första lektion. Det gick faktiskt bättre än vad jag förväntade mig. Jag körde ju när jag var 17 eller något, kanske 5-6 lektioner. Och det som jag lärde mig då verkar sitta kvar. Sen har jag väl blivit klokare med åren, dessutom ;)

Så med andra ord - nöjd Elin. Min lärare sa dock att vi måste jobba på mitt självförtroende. Mjo. För det har jag ju aldrig hört förrut. Och en sak är säker, den här körskolan med tillhörande lärare är BETYDLIGT bättre än den/de i Södertälje. Usch.

Så att bättra på:
- självförtroendet
- tittande i speglarna
- tror det var något mer som jag inte minns nu

Sen så satte jag mig och gjorde alla vägmärkstest + första pärmen. Vägmärkena vet jag inte riktigt, pärmen kändes helt okej. Får se när de har rättat.

Nästa lektion är redan ikväll kl. 18.30! Ojoj! Wiiie - roooooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0