godmorgon!

God morgon, god morgon denna underbara fredag!

Här sitter jag nyduschad i morgonrock och handduk runt håret. Hemkommen från 50 minuter spinning för ca. 20 minuter sen. Det kändes grymt skönt efteråt men jag hade tokigt ont i nederdelen av benen i början av passet. Fattar fortfarande inte varför. Men som tur var gav jag inte upp utan körde på och det blev bättre efter ett tag!

Det är otroligt hur mycket jag svettas när jag spinner. Det är i princip den enda gången jag känner att det rinner svett från pannan/tinningarna. Hihi.

Men faaaasen vad skönt det känns nu! Är lite stolt minsann :) Nu är de två passen som jag SKA gå på gymmet avklarade för den här veckan - YEAH!

Dags för mycket god frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0