uppehåll.

När jag skrivit rubriken som var tänkt till något annat så kom jag på och såg en sak - DET ÄR SOL UTE! Fast den göms bakom moln då och då så är den där och syns väldigt mycket mer än vanligt.

Men det var inte det jag skulle skriva ju.

Ikväll ska vi få hjälp med våra datorer. Jag har aldrig formaterat om min dator och jag har haft den i över 2½ år. Med andra ord - det är dags och det behövs.

Så jag tänkte mest säga hejdå-utifall-att-allt-kraschar-och-dör-för-evigt! Men det hoppas jag inte. Och tror inte.

Det dummaste är att min CD-rom har slutat fungera. Den bara sade upp sig för typ ett halvår sedan. Så om vi formaterar om den så vet jag inte hur vi ska kunna installera Windows igen. Men det löser sig nog :D

Så, hejdå-utifall-att-allt-kraschar-och-dör-för-evigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0