träning: vecka 27 börjar.

Här är resultat i cm och hg:

Vikt: -4 hg från i måndags och +-0 sen i fredags
Överarm: -0,5 cm
Lår: +0,8 cm
Mage: -0,5 cm

Jag blir inte klok på det här. Eftersom det hoppar upp och ner hela tiden och med så lite så undrar jag om det inte är så enkelt att jag har svårt att ha måttbandet på samma ställe varje vecka. Även fast jag har bra punkter att utgå ifrån (det enda som är bra med en stor mängd leverfläckar). Nåja. Jag får sluta slarva så mycket maten/godis som jag har gjort + att jag ska ta tag i situpsen som jag skrev.

Okej. Schemat för träning den här veckan ser ut som följer. Varför det inte riktigt serut som vanligt är för att de under fyra veckor nu har reducerat sommarschemat ännu mer... Gah.

Måndag: Promenad
Tisdag: Promenad, body pump
Onsdag: Promenad, Afro Power Dance
Torsdag: Promenad
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Nu är det såhär att jag ska åka hem till mor och far tidigt på fredagmorgon. Så jag vet inte om jag går upp kl 5 för att promenera, det visar sig. Hemma hos mamma och pappa får vi se om det blir promenad eller annan sorts träning. Så jag skriver inget :)

Jajamensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0