min älskade sommarkurs.

Jag skulle vilja skriva så fruktansvärt mycket barnförbjudna saker om vad jag tycker om min sommarkurs, men jag ids inte ifall någon ung liten själ läser (eller hur).

Men. Jag bli nipprig på stort allvar. Skulle sätta mig och försöka få klar den fjärde laborationen. Måste ladda hem ännu ett mysko program, men det går för en gångs skull finfint. Min lärare har lagt upp bilder på hur vi ska klicka och sådant där i programmet, mycket förvånande, men bra - tack.

Jag börjar, gör PRECIS som det står. Det enda är att jag tydligen har två nätverkskort (alla kanske har det, jag vette katten). Sen, när jag ska göra det som vi sedan ska svara på frågor om, nej. Då får jag upp en dum ruta om något syntax error. MEN TACK. Jag ska läsa där och där för att lösa det, men jag hittar inte det stället.

Så nu har jag mailat min lärare om vad fasiken jag ska göra. Men det lär väl dröja till jul innan han svarar. Ungefär så fort går det. Och det är dessutom två stycken som svarar på mailen.

GAH! ARGH! DUMMA, DUMMA SOMMARKURS! JAG VILL BARA BLI AV MED DIG!

Och så har jag huvudvärk av ingen anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0