men...

Är min lärare helt dum? Jag förklarar vad som är fel och vad jag har testat. Då föreslår han att jag ska testa det som jag skrev att jag hade testat och som inte fungerade. TACK så hemskt mycket. Fick maila igen - suck. Jag som verkligen ville bli klar med det nu på förmiddagen så jag kunde börja med nästa i eftermiddag. Se på föreläsningarna så jag kan läsa på tåget imorgon. Baaaajs.

Dessutom så kunde inte Anders surfa var han ville igår, efter jag hade gjort det som jag var tvungen till i kursen. Hallå, sluta förstöra min dator! Jag är så jäkla pisstrött på den här kursen nu. Åh. Vad händer om man skiter i den? Fast jag vill inte det heller, för då kommer det vara rött i LADOK och så känns det bara så dumt. Och jag har ju gjort hälften nu. Och hade varit klar med fyra av sju uppgifter ifall min lärare hade tänkt till.

SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0