laboration 6.

Jag och Johan ska göra, eller i alla fall börja, med laboration 6 i sommarkursen idag. Man fick göra den i grupp om max 3. Men vi gör den bara två, eftersom vi inte känner någon annan som läser kursen (tror jag).

Han skulle komma kl 10.00. Nu är klockan åtta minuter över tio, så han är sen. Fast det räknade jag med eftersom han helst ville komma kl 11. :) SJUSOVARE! ;)

Jag har dessutom kört "John the Ripper" hela jäkla natten. Jag fick underkänt på lab 3 (som jag visste). Så nu gjorde jag om det och väntade mer än 30 minuter, nämligen i 10 timmar. Och jag tror inte jag har fått ut mer nu, men men. Jag får väl bara skriva vad som hänt.

John the Ripper är ett program som knäcker lösenord alltså. Låter hemskt att jag lär mig sådant i skolan och det är det också. Fast de lösenord jag knäckt är på låtsas, vår lärare har hittat på och sådär.

Trååååk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0