kliniskt.

Kliniskt rent är det nästan hemma hos oss nu. Jag har städat hela förmiddagen. Anledning? Min storebror och hans flickvän anländer till Kamar 14.38, vill ju visa lägenheten från den bästa sidan! Så nu är det fint. Igår storstädade jag köket. Rengjorde ugnen, torkade ut hela kylen, torkade allt kakel osv osv. Så det var klart idag och tur var väl det. Jag blev nyss klar och jag ska cykla till jobbet om ca en timme. Innan dess ska jag duscha och äta. Phew.

Men jag har ett liiiitet problem. Jag tvättar nämligen också. Och min handduk hänger nu i torkskåpet och är nog inte torr förens ungefär när jag måste cykla til jobbet. Bajskorv. Visst har vi FLER handdukar men jag har liksom valt mattor och vanliga handdukar efter just de handdukar som nu hänger i torkskåpet. STORA problem. Nu kommer Johanna skriva att jag har enorma i-landsproblem. Men hörru, jag kan ju inte ha andra problem eftersom jag bor i ett i-land :D MOUHA.

Men ja. Vad ska jag hitta på nu då? Äta kanske? Sluta att ha ont i ryggen? Njuta av en tokren lägenhet? Det blir nog att äta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

VA!! inte skulle väl jag skriva att du har i-lands problem, fattar ingeting :) Det är ju väldigt viktigt att allt går i samma färg...ELIN DET ÄR ETT STORT JÄVLA I-LANDS PROBLEM :D

2007-07-12 @ 15:39:09
Postat av: Elin Westerberg

FÖRSVAR: Jag är färghandlardotter. Jag är uppvuxen på en färghandel och ammade nästan väggfärg. Så det så. Det ÄR problem för mig. Tänk på det nästa gång vettja, när du besöker vår toalett. Hur fint allt passar ihop :)

2007-07-12 @ 16:34:28
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0