KFF-GIF.

Ja, vad ska man säga. Så många chanser och FF fick inte in den en enda gång. Den där Lantto gjorde ju iofs ett snyggt mål, men han hade verkligen fritt fram. För inte var det någon Kalmarspelare där inte, nehej. Ovanligt nog vann FF bollinnehavet, men vad spelar det för roll när man inte rullar in bollen i mål?

Läste just om Rydströms finger.

Jag kan ju erkänna att jag ALDRIG har klappat händerna SÅ MYCKET på en KFF-match som jag gjorde igår. Jag vet inte om det berodde på att vi inte suttit så nära klacken tidigare eller om det var för att man faktiskt ville heja på och ge spelarna lite kraft. Jag tror det var en kombination. Men de på huvudläktaren kanske var tvärtom, inte vet jag. Jag kan iofs förstå Rydströms reaktion - men de borde fått in bollen minst en gång av de 12 målchanserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0