frisk.

Nu är min lilla (fast den är rätt stor) mobil frisk igen. Han har varit lite halvkrasslig nästan sen jag fick honom - ljuset i skärmen blinkar till när som helst. Sen så trillade jag ju med honom i handen för ett par veckor sedan så det skrapades upp på fronten. Jag lämnade in honom för ca två veckor sedan och igår var han klar! Wie!

De hade bytt fronten, högtalare (okej?) och uppdaterat mjukvarun. Det kostade mig 0:-. Det kändes bra.

Och vad jag har saknat honom. Känner jag nu när jag fick tillbaka honom. Funderade på att adoptera pappas mobil som jag lånat under tiden, men det ville jag inte. Så nu har Anders gjort det istället tills mor och far vill ha tillbaks den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0