skinande rent.

Jag klev upp 06.37, tog tvätten och gick ner i tvättstugan och lade in det första. Sen har allt gått i ett. Städat ur ett skåp, fixat i en bokhylla, fixat på och vid skrivbordet, skurat köket, plockat undan och gjort fint, dammsugit i fönster och andra ytor, dammsugit golvet, städat badrummer och till slut torkat alla golv. Även tvättat, förstås, under tiden, piskat mattor, plockat upp mat, lämnat saker i förrådet och säkert något jag glömt.

Men nu är det tokigt fint i lägenheten. Till och med kläderna är vikta - sååå skönt. Har även satt upp små bjällror, som jag fått av  päronen, på insidan av dörren så det låter lite sött när man går igenom den :) Eller inte genom dörren. Utan när man öppnar det och går  ut eller in.  JAJA. Ni fattar.

Så nu har jag även duschat och ätit (kändes som om jag inte ätit på en vecka, så hungrig var jag!) och om 8 minuter börjar På spåret!

Imorgon blir det att laga lite mat inför julafton samt godis. Och så en sväng på stan med diverse ärenden. Kommer få panik bland alla människor..! Sen blir det kanske lite samkväm på kvällen. Om någon kommer, annars är jag och Anders själva för Amanda ska på maskerad i skogen.

Så fint det känns. Ingen skola eller jobb förens den 4e januari!

LEEEEEEEEEEEEEEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0