mellandagsrea.

Idag började mellandagsrean. Fast egentligen borde det ju inte heta så. För vad jag förstått så är ju mellandagarna de mellan annandagen och nyårsafton (eller kanske nyårsdagen), så egentligen borde det inte få heta mellandagsrea förän imorgon. Nåja.

Jag hade fått ett mail från H&M-club om att om man var medlem fick man komma in kl 09.00, en timme innan alla andra. Så jag och Amanda och Anders också var där till klockan 09.00. I mailet stod det att man skulle ha med sig sitt club-kort för att få komma in. Det behövde vi inte visa över huvud taget. Och hur mycket rea var det då? På "ungdoms"-avdelningen var det typ två ställ. På dam-avdelningen var det knaske fyra. Men tack. Massa tråkkläder och de var inte speciellt mycket billigare. Från 249:- till 199:- eller 149:-... TRÅKIGT! Så vi var där i 10 minuter och letade lite sen gick vi hem. Jag glodde på TV och somnade i soffan sen så gick jag och Amanda ut igen vid 12-hugget. Då var det fler affärer öppna och de enda som hade riktig rea (enligt mig), där det var 50% rabatt på MYCKET var BikBok och Gina Tricot. Men köerna var milslånga så de två topparna jag hittade på Gina Tricot var inte värda den väntan, så vi gick hem tomhänta. Jajamensan.

Så med andra ors. Mellandagsrea är meningslös. Framförallt för de butiker som haft rea i en månad innan. Blursch!

Själv väntar jag på en annan rea :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0