marioparty8 och pepparkakor.

Idag har varit tokigt slappig dag. Bara en massa TV-tittande på förmiddagen och över lunchtid (skiiiiiiidor) sen pepparkaksbakande med Amanda sedan köpta vi pizza på Italias nya restaturang inne i stan. Vi åt rätt tidigt. Så sen kl 17 ungefär så har jag spelar Mario Party 8 på Nintendo Wii. När vi väl fattat varför inte andra kontrollen fungerade och kunde fixa så den funkade så spelade vi på. Jag har spelat hela tiden, lite mot Anders och lite mot Amanda. Så nu drömmer jag säkert om Mario i natt :)

Spelet är jättegulligt och fiffigt. Äääääääääälskar det massa redan! Man kan lätta fördriva tiden med det en ledig dag. Jag har ju spelat i typ 5 timmar nu. Ett litet avbrott för adventsfika bara :)

Nu har jag att göra under ledigheten över jul ;)

Lite bilder på pepparkakorna. Jag använde mina formar från London för första gången. Köpte de 2004, det fanns nämligen bl.a. en form i form av en anka och en som en kyckling :) Sen de traditionsenliga grisarna dedikerade till mina bröder :)





Sen kan jag inte sluta tänka på ett foto taget från pepparkaksbaket 2003 (måste det nog varit...)

image160

Felix och jag väntar på att pepparkakorna ska bli klara :)

Kommentarer
Postat av: Totte

Världens bästa Katt, och syster. :P (syftningsfel ab!)

2007-12-18 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0