ledig fredag.

God morgon!

Klockan är snart nio, men jag har varit vaken sedan sju. :) Julkalenderna börjar ju 7.15 och vi hade tvättid 07.00 så jag gick upp och ner i tvättstugan för att sedan mysa i soffan framför julkalendern och sedan lite SVT-morgon för att sedan gå ner i tvättstugan och lägga i de två sista tvättarna. Så nu ska jag bara hänga två tvättar på tork så är det klart sen. Sköööönt.

Dock så sitter jag nu här framför datorn med en kopp persiko- och mangote med myskläder och tom mage med Mix Megapol i öronen. Ska nog äta lite frukost snart.

Nu kom en tokig Flora och la sig på skrivbordet. Om Enok kommer så lyfter jag ner honom. Han får gärna inte stänga av datorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0