god morgon, världen!

Godmorgon!

Här ligger jag fortfarande i sängen. Med datorn i knät. Lyxigt som tusan. Idag ska det lagas lite mat och bakas till julafton. Samt springa på stan och göra en del ärenden. Och det kommer nog ta en stund eftersom det blev mer saker än tänkt att fixa samt att nästintill hela Kalmar kommer vara på stan. Jaaa.

Så dags för liten, LEDIG, Elin att gå upp och ta tag i den 22a december. Ska börja med frukost med sista Barometern innan den 27e december.

Ikväll blir det kanske fest, skojskoj!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: A.P.

Hej sötis! Fick ditt sms, men tänkte att du nog visste att jag befann mig i Ystad ;) Känns konstigt att ha dig/er så "långt" bort, men det är ju inte direkt ett sommarlov hehe. Som du läste är allt kanon här hemma! Förresten grattis till ditt fina omdöme av arbetet =) Och angående gitarrtentan, JAg kan hjälpa dig när jag kommer tillbaka. Har ju spelat i typ 7 år... Måste va rätt lätt att återfriska det ju ;) Puss&kram

2007-12-22 @ 12:00:06
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0