denna torsdag.

Vi gick upp tidigt imorse (6.20) för att hinna fira Anders lite innan han gick till jobbet. Men när han gått vid 7.45 så tittade jag lite på TV i soffan där jag sedan somnade och sov till 9.45, det var sköööönt :)

Men nu är det dags att cykla till Maxi och fylla på förråden lite minsann. Har ingen större lust, men jag måste handla så jag kan laga maten Anders vill ha på sin dag. Vad är det tro? Jo, fläskpannkaka :) Sötis!

Kom på att vi bara skrivit matlista för idag och nyårsafton. Det är ju faktiskt så att vi måste äta fredag, lördag och söndag också. Måste klura ut något tills dess. Bläh. Dags att sätta näsan i kokböckerna och leta recept med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0