övning.

Imorgon har vi vår första "riktiga" lektion i form av drama. Vi ska udner terminen och innan oktober tror jag, alla leda varsin övning. Typ uppvärmning, samarbetsövning osv. för att lära och tipsa varandra. Även för att testa att vara ledare. Vi fick inte ta de övningar vi hade i våras, utan skulla komma på/hitta nya.

Jag tänkte att jamenvisst, jag kan göra det imorron för då blir jag av med det. Senare under dagen och ju mindre tid det blev till morgondagen tänkte jag "men dumma mig" för jag kände paniken komma smygande.

Jag sökte på "dramaövningar" på Google och hittade HUR MYCKET SOM HELST! Så nu är problemet att jag inte vet vilken jag ska välja! Haha, ett trevligare problem än det jag hade tidigare.

Jag återkommer nog med hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0