ömsar skinn.

I söndags, när det var den första riktiga sommardagen i Kalmar, så låg jag på Ängö och solade i fyra timmar med Johanna och Sara.

Jag och Johanna valde att inte smörja in oss en gnutta, det gjorde Sara. När vi träffades senare på kvällen så gnällde J och jag rätt rejält på att det gjorde ont lite här och där.

Jag vet inte hur det är/var för J, men idag är första dagen jag kan sitta hur jag vill utan att det gör ont. Det känns ju bra. Men jag hade gärna haft lite ont ett par dagar till om jag hade sluppit det som skett idag - jag flagar. Och i ansiktet av alla ställen. I ANSIKTET. Jag jobbar i butik, jag kan inte stå där och sprida hudflikar omkring mig i kundernas kassar och ha en tröja som ser ut som den är full med mjäll.

Kunde jag inte fått flaga på låren? Eller ryggen? Eller under fötterna? Bajskorv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0