om det vore jag.

Hej hej, mitt namn är Ingrid Wennerberg och jag bor i Göteborg. Min ålder uppstiger till 54 underbara år och just nu är jag ledig tills vidare från mina tidigare jobb som förskolelärare och färghandlare. Mina intressen är IT-säkerhet och att rensa brunnen i duschen. Jag har två små barn och mina ögon har en blandning av blått, rött och vitt och mitt hår är grått. Helst så lyssnar jag på s.k. vit musik och min favoritartist är Outcast.



Som förnam tar du ditt andra namn och som efternamn tar du din närmaste granne. Som din hemstad tar du den staden du besökte sist.
Åldern är från din pappa och joobbet är från din mamma. Som intresse tar du det som du hatar. Antal barn är hur många piercingar/örhängen du har. Ögonfärgen som dina byxor och hårfärgen som din tröja. Musiksmaken är sånt du hatar och favoritartisten är den du senast lyssnat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0