facebook.

Såhär tre timmar innan sommarlovet så tvingar (nästan) min kära svägerska mig att bli medlem i Facebook. Okej säger jag med beordran att hon får hjälpa mig med engelskan (jag är KASS på det).

Och det var hon sa. Man blir fast. Nu har suttit och pillat ett bra tag och det är fantatiskt roligt. Så nu har jag något att göra under tråkiga stunder.

Men jag var iaf tvungen att slita mig ur dess grepp för att äta lunch. Börjar jobba om en timme, ska cykla om 40 minuter och ska innan dess ha ätit lunch, fixat lite matsäck, checkat av packningen och i princip var tokredo för att bara springa ner till tåget när jag kommer hem från jobbet.

Meningar på 2½ rader är bra för själen ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0