enok 4.0.

Idag var vi återigen och hälsade på Enok. Det var i princip den enda tiden på hela veckan, därför blev det så. Nu så har han börjat gå ut från "buren" (transportbur) och från mamma för att gå på upptäcktsfärd. Jag tror att han spann när jag höll i honom. Jag kände hur det var "brrr", "brrr" från honom :)



1. Han klättrar upp i min nacke. 2. I min famn. 3. Han sitter och funderar och försökte klia sig bakom örat med baktassen (han trillade :)). 4. På upptäcktsfärd.

Han är så tokigt söt när han går, för han kan inte riktigt gå än. Bakbenen ser jätteroliga ut och då och då så går han på sidan liksom. Vid ett tillfälle hoppade han som en kanin :)

Men nu är han lite mer livlig i alla fall, liksom hans syskon som han busade med. Och nästa vecka kommer det nog vara ännu mer fart på dem.

Jag vill ha hem honom nuuuuuu! Och idag köpte vi ett klösträd!

Kommentarer
Postat av: mini

Guud vad söt han är!! förresten, får man utdela skottpengar på vissa av sina elever? ;) kram

2007-08-27 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0