restuppgift.

Jag blir toooooooooooookig. Jag missade ett seminariumi början av terminen för att jag var magsjuk. Vi var indelade i grupper som fick varsitt kapitel. I min grupp så gjorde jag det mesta men var som sagt sjuk på redovisningsdagen. Jag fick en restuppgift som bestod av att läsa allt och skriva ner sammanfattning och reflektioner av allt. Jag gjorde några kapitel ganska fort och sedan har jag inte direkt hunnit men satte mig nu idag igen.

Jag har skrivit fem sidor och har ungefär hälften kvar. Min lärare sa att jag skulle skriva 1-2 A4. Herrejisses. Det är svårt. Jag har lärt mig att skriva som om vem som än läser det ska förstå vad jag skriver om. Jag vet ju att min lärare har läst boken fyrtioelva gånger, men det känns som om jag gör fel om jag utgår ifrån det. Men jag funderar starkt på att göra så ändå, för jag orkar banne mig inte skriva fem sidor till. Jag vill bara få det överstökat!

Det kommer nog verka lite konstigt att jag först skriver rätt mycket och sedan börjar skriva lite. Men jag får väl förklara hur det ligger till när jag mailar in det. Jag hoppas verkligen jag mailar in det senast imorron. Det är mitt mål. Vi får seeee.

Lite frustrerad? Mjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0