hoppla.

Det blidde partaj igår. En klasskompis (Annika) uppträdde på Rosenlundska källaren så några andra från klassen skulle dit och titta. Mackan ringde och fråga om vi inte skulle hänga på och så blev det. Vi försökte få förfesten hem till oss eftersom vi bodde lite närmre men det gick tyvärr inte för oss så vi åkte buss till Norrliden (vilket vi såg stora delar av eftersom vi råkade promenera lite fel). Sedan var det partaj och sedan åkte vi bil (tack för skjutsen Jimmy!) till stan och shakade loss till Annika! :) Jag pratade lite med mamma Gun och berömde Annika en massa, men jag minns inte riktigt vad jag sa... Jag drack en toppengod drink som Anders bjöd mig på, pärontjofräs. Wie! Sedan skulle alla hem till där vi var på förfest och efterfesta. En del skulle sova där, men vi var inte så sugna på att åka till Norrliden så vi spatserade hemåt men smet in en sväng på Lilla puben och tog varsin öl/cider jag och min käresta. Efter det så gick vi vidare till Svett-Olgas för Elins köttbullemeal. Det var en ny som jobbade där, han tyckte nog alla mina frågor var liiite jobbiga :D Sedan gick vi hem och jag åt sedan vaknade vi i soffan vid typ 6 eller nåt. Anders hade tagit min kofta som täcke, haha. Vad söt han är.

Och nu har vi packat klart och om fem minuter kommer svärfar med fru och hämtar oss för att brumma tvärsöver landet till Göteborg för att fira Anders bror som fyller 50 år!

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0