fäääääärdig!

Nu ser min att-göra-lista ut såhär:
  • Ringa Marina
  • Körskolan
  • Ringa Jessica - inget svar. Ringer senare.
Förstår ni vad det här innebär!? JAG ÄR KLAR MED MIN RESTUPPGIFT! Det har hängt över mig typ två månader och nu hann jag göra klart det. Såååååååååååååå skönt. Kollade bara stavning och skickade in den, orkade inte ens läsa igenom det. Huu. Det blev drygt 7 sidor, haha. 1-2, in my aaaaaaaaass.

"Maxi?" behövdes inte. Vi inhandlade allt på Netto + Potatisboden. Jähj! Imorgon kanske jag går till körskolan (inget krav) och så ska vi tvätta. Och så ska jag köpa några smaskiga cider på Systemet och köpa groggvirke på Konsum. Och så ska jag bara SLAPPA. Typ promenera förutsättningslöst i solen, läsa min bok, sova länge, dregla efter kläder eller något annat. Prrrrrrrrecis vad jag vill! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0