en vanlig tisdag.

Eller okej. En vanlig tisdag går man väl inte till banken och sätter in 10 000 kronor man vunnit på en Trisslott, men ändå :) Sedan sa jag åt Anders att köpa nya jeans, vilket han åsså gjorde :) Jag provade Cheap Monday-jeans. Vilket skämt. De där byxorna är ju inte gjorda för människor för tusan. Iofs var det lite tråkigt, för det var så härliga mönster på de!

Men jag köpte ett par hälften så dyra byxor på VILA och en tröja som jag dreglat efter på H&M. Trevligt :D Och klockan 17 ska vi till Lilla Puben och äta gratis! :)

Här har ni bevis föresten :)
 

Och kika in på min bilddagbok snart, ska lägga upp foton från i fredags nu!

Kommentarer
Postat av: titit

gaaaalet Elliiiinnnnn!!! är så glad för er!!!!

2007-04-03 @ 22:19:49
Postat av: Hannah

Helt galet!! hihi :) hoppas du är genergös mot din Anders nu! (och andra... hihi)
kram

2007-04-04 @ 12:22:26
URL: http://hannahgange.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis Elin eller vad man säger haha. Så himla kul!

2007-04-04 @ 22:17:37
URL: http://memlan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0