4e november.

Min mor ringde.

Hon berättade att jag fått ett nytt kusinbarn - en Astrid :) Nu ploppar de ut som aldrig förr. Dessutom på dagar där någon redan fyller år :) Mitt förra kusinbarn, Thea, kom på farfars födelsedag 1a mars. Och idag fyller ju pappan min år. Lite märkligt. Av 7 kusinbarn är det bara två pojkar... Fast vår familj + min fasters där det är övervägande pojkar bland syskonen (vi är två bröder och en syster och fasters tre bröder och en syster) och mina två farbröder är det övervägande flickor bland syskonen (farbror 1 - två systrar, en bror. Farbror 2 - tre flickor). Med andra ord kommer det gå igen det här. Vi kommer få övervägande pojkar vi ur pojkfamiljerna. Så måste det vara. När nu någon av oss ur pojkfamiljerna får barn... :)

Det var glad nyhet nummer ett.

Glad nyhet nummer två var att mamma plockat vitsippor till pappa imorse. VÅR!

Glad nyhet nummer tre var att mamma och pappa hade tur och fick det sista rummet på deras favorithotell på Kreta. 1a juni åker de!

Glad nyhet nummer fyra. De hade väldans tur igen, mor och far. De lyckades fixa de fyra sista rummet på Gran Tacande (deras favorithotell på Teneriffa)! Den fjärde november så bär det av till varmare breddgrader! Mamma och pappa bjuder och vi ska åka HELA familjen med respektive. Förstår ni hur mysigt och och och underbart det kommer vara/redan är?!?!? Miiiiih! Jag är tacksam, väldigt tacksam. De är så snälla så det är inte klokt åt de. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0