tufftufftufftuff tut tut.

Sitter på tåget mo 08-land nu. Har gjort mitt byte i Linköping och bytte från räslbuss till dubbeldeckare, snacka om klasskillnad! Sitter på övervåningen också, det gillar jag att göra. Och ensam på två platser, najs.

Hade massa strul med att kunna använda AjFånen som modem till datorn igår. Det var så att en knapp, den man sätter på internet med om man säger, försvann. i AjFånen. Bah. Sen kom den tillbaka efter att jag fick tag på en mycket hujälpsam karl i Telenors-kundtjänst och vi hållt på i 1 timme och 10 minuter. Men sen försvann den igen! Men sen sa det plopp och den var tillbaka. Helskumt.

Nu är den i alla fall hör och internet har fingerat felfritt sen jag bytte tåg. I Smålandsskogarna fanns det inte ett uns av täckning för telefonen så där var det ingen större idé. Men jag sov istället och det var inte så svårt med tanke på att klockan ringde 04:45...

Men nu har jag en grej kvar att dona med efter telefonstrulet igår - alla min appar försvann! SMSen, bilderna och kontakterna finns kvar. Men inte apparna, knasigt. Men man får ju "kvitton" på varje app man laddat ner och jag har varit så duktig att jag har sparat dem så jag kan ju bara kolla igenom och ladda ner det jag vill ha igen.

Nu försöker jag få ner Spotify på minin.

53 minuter kvar till Södertälje och mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0