prästträff.

Nu har vi träffat prästen - en mycket trevlig tjej som dessutom hade Converse, yeah!

Vi har pratat igenom allt, allt, allt typ tre gånger. Vi har valt mellan lite olika grejer och fått berätta om oss själva och oss tillsammans. Åh, blev alldeles rörd av Anders ord. Sötnos. Sedan övade vi lite och jag tycker lite synd om Anders för handsvetten anfallde som attsingen. Eh. Ja. Det får han stå ut med. Vi är dock lite oroliga att vi kommer börja skratta när vi tittar på varandra, men så får det väl vara då. Vi är ju lyckliga!

Men jäklar i min lilla gata vad nervös jag blev och vad hjärtat dunkade hårt och snabbt och vad det pirrade i hela kroppen och vad benen skakade när vi övade att säga allt man ska säga. Och då stod vi ändå bara i vardagsrummet här hemma och sa bara en bråkdel av det vi ska säga. HUR KOMMER DET INTE DÅ KÄNNAS DEN 26E!? IKH! Men det en grymt häftig känsla. Svår att förklara och once in a lifetime.


Ååååh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: titti

lovely :-)

2010-06-09 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0